יום שישי, 20 בינואר 2017

החיים הוירטואליים שלי

ככל שהזמן מתקדם, אני מבינה כמה הכתיבה חשובה לי וכמה שלעולם לא אוותר עליה. בעולם של אינסטה-יוטיוב, המדיה הוויזואלית הופכת להיות יותר ויותר רלוונטית והסבלנות לקרוא פוחתת. ובכל זאת. אני כותבת היום על כמה גילויים כיפיים שלי, שאני שמחה לחלוק אתכם. כולם קשורים לחיים הוירטואליים שלנו שלצד ניכור, בדידות, חרדות ודכאון שמקורם בהשוואות הבלתי פוסקות ברשתות החברתיות טומנים בחובם גם הרבה כיף, יעילות, ריגוש והתחדשות.
מתנה קטנה ממני - לעצמי. סבוקלם
שופינג אונליין
אני שמחה מאוד לגלות שעוד ועוד חברות מבינות את הכיף שיש ברכישה אונליין ומשיקות אתרים לרכישה, אחד מהם הוא האתר החדש של חברת "סבוקלם". מדובר בחברה כחול-לבן שמתמקדת בטיפוח, ומלבד הגאווה הישראלית אני אוהבת אותה משתי סיבות: מוצרים באיכות מעולה, ותמחור הגיוני שמתאים לכל כיס. יש משהו בצניעות של החברה הזו שפשוט גורם לי להתחבר אליה מאוד. אז מה לגבי האתר? מאוד נוח לנווט בו, יש בו אפשרות למלא שאלון צרכים ולקבל מוצרים מותאמים לפי סוג עור וגיל, ישנן מתנות כיפיות ברכישה והמשלוח הגיע אליי הביתה עם שליח – תוך יומיים. רוב המוצרים באתר במחירי השקה כרגע, ובנוסף יש לי עבורכן קוד קופון (6feFzsVTgE) שיעניק לכן 30 שקלים הנחה ברכישה ראשונה באתר – והוא תקף עד סוף החודש אז מאוד כדאי לקפוץ לאתר ולהתעדכן. 
דיטיילז קטנים באריזה

כן כן ושוב כן! סבוקלם
אני כבר מכירה היטב את רוב המוצרים ולכן אני מרגישה בנוח להמליץ עליהם – סבון הפנים מקסים לחלוטין, עדין ועם ריח כובש. את הסרום כבר סיפרתי שאני אוהבת בסרטון הזה, כנ"ל לגבי הסיסי קרם שאוזכר בפוסט הנ"ל. גם קרם הלחות מסדרת האקטיב הוא אורח של כבוד בשגרת הטיפוח שלי – לכן הזמנתי שניים. שיהיה גיבוי, למה לא? לאמהות שבינינו – אל תפספסו את קטגוריית מוצרי התינוקות הנפלאים. שמן הרחצה וקרם הגוף נפלאים גם לעור רגיש, אטופי או אסמטי ומדובר במחירים הרבה יותר נוחים ממוצרים מקבילים בעולם הדרמו-קוסמטיקה שיכולים להיות מתומחרים פי 2 או 3 ובאמת שהאיכות לא נופלת. כאמור החבילה הגיעה בתיאום מראש עם שליח יום לאחר ההזמנה (אני גרה ברמת גן, יכול להיות שלשאר חלקי הארץ זמני המשלוח אחרים) באריזה יפהפייה ועם דוגמיות שוות. זו יכולה להיות גם אפשרות למתנה מקסימה לוולנטיינז דיי הקרוב. האתר מפנק גם בהנחות, מתנה ליום ההולדת וצבירה של כסף בכל רכישה בו, והמשלוח הוא חינם בהזמנות מעל 200 שקלים.
כאמור, הקוד יקנה לכן 30 שקלים מתנה לרכישה באתר והוא תקף עד ה- 30.01.17, אל תשכחו להזין אותו בקופה לפני התשלום. האתר כמובן מאובטח: 6feFzsVTgE.

אוכל ביתי אונליין
אחד הטעימים!

פינוקים מערן מעבר להזמנה שלנו - נסיך

איזה פוטוגני הבית שלי, אה? ישר לפינטרסט
אוקיי, בואו נדבר על זה: אני לא בשלנית. כלומר, אני יכולה להכין מאכלים ביתיים פשוטים ואני אלופה בסלטים מיוחדים אבל בכל הנוגע לתבשילים של ממש, אין לי את זה. הוסיפו לכך את העובדה שאני גרה בתוך בית חולים תל השומר מה שהופך אותי ללא נגישה לרבות מהמסעדות שעושות משלוחים באיזור המרכז, ונשארתם עם משפחה רעבה שהדבר הכי מרגש שמגיע אל דלתה זה משלוחים מהסושייה שזה טעים, אבל לא מגוון. ישנה תמיד האופציה של פיצה, אבל די – כמה רגשות אשם יכולה אמא אחת להכיל? לפעמים פשוט בא לך תבשיל ביתי, חם ומתובל, ורצוי כזה שלא שוחה בשמן במגשי ענק שלכי תדעי כמה זמן בילו בקניון הקרוב... כשניתנה לי האפשרות להתנסות בשירות של יאמי - אוכל ביתי עד הבית הסתקרנתי (ובואו נודה על האמת, רעבה אני כל הזמן). יאמי הוא אתר שמאגד בשלנים ביתיים שנבחרו בקפידה ויש בו מגוון גדול מאוד של אוכל צמחוני וטבעוני, ישנם בשלנים שמתמחים במזון ללא גלוטן, אוכל כשר – באמת נבחרת מרשימה. כשגרנו בניו יורק אני והדוקטור היינו נפגשים הרבה פעמים לצהריים במסעדה הודית כיפית בשם brick lane, שם האוכל הוגש בבופה שווה והכיל את מיטב המאכלים ההודיים: מתובלים, עשירים וצמחוניים (אנחנו לא אוכלים בשר). שמחתי ממש לגלות את המטבח של ערן, Ranjees, שמתמחה באוכל צפון-הודי עשיר, שמח וט-ע-י-ם! הזמנתי לנו מגוון תבשילים, כאשר כולם ללא יוצא מן הכלל היו מתובלים בעדינות, ללא עודפי שמן והקינוחים של ערן (כדורי גולב ג'מון וקיר – פודינג אורז הודי) הם מהטעימים שיצא לנו לדגום. פאניר סברה – גבינה הודית ברוטב חמאה ועגבניות – היא מנה שלבטח אזמין שוב. אלו גובי (כרובית ותפוח אדמה ברוטב קארי קוקוס) מומלץ לחובבי הכרובית – אפילו הפעוט אכל בתיאבון. האוכל של ערן חימם אותנו ביום חורף קר, והרגשנו לשנייה שיש לנו איזו מאמא הודית ששלחה לנו קופסאות לשבת. דרך אגב כנראה לא רק אני חושבת ככה כי רציתי גם להזמין השבוע אבל המטבח היה סגור עקב ריבוי הזמנות - להבא אהיה זריזה יותר. שווה להיכנס לשוטט באתר- אבל זהירות, תצאו רעבים!
נהייתי רעבה.
איפור אונליין
לא באמת חשבתם שיהיה פוסט בלי, נכון? חברת האיפור המקצועית מאק מטשטשת את הגבול בין המציאות לעולם הוירטואלי עם השקה של אפליקציה חדשה – מאק טכניק. אני לא מאמינה שיש כאן מישהי שלא שמעה על הסדנאות של מאק, אבל רק כדי לעשות יישור קו – בחנויות של מאק מלבד קו איפור מקצועי מושלם תמצאו גם מאפרים מקצועיים שיוכלו ללמד אתכן כמעט כל חלום איפורי – איך לאפר את העיניים, הגבות, איך לעשות הצללות והארות בסגנון קים קרדשיאן או בייקינג בסגנון קאליסי. הסדנאות הללו הן בתשלום שמוחזר במלואו לרכישת מוצרים בחנות כך שלמעשה השיעור הוא בחינם כך שזה מומלץ מאוד מאוד – אני אישית השתתפתי בכמה סדנאות כאלו ותמיד יש מה ללמוד.
צילום מסך מתוך האפליקציה באדיבות מאק

כעת מאק עולים מדרגה עם האפליקציה מאק טקניק, אשר מסייעת למשתתפי הסדנאות (עד עשרה משתתפים בסדנא) ליצור וליישם את מראות האיפור שנלמדו בסדנא ולהתאמן על כישורי האיפור שלהם גם בבית מול המראה. בעזרת האפליקציה אפשר לשמור הערות חשובות שנלמדו תוך כדי הסדנא, לצלם את שלבי האיפור על עצמנו ולשמור תמונות שצולמו במהלך הסדנא. האפליקציה כוללת איתור סדנא- סיור בין נושאי הסדנאות המוצעות (13 במספר), הכנה לקראת הסדנא- ברגע שהוזמנה הסדנא הרצויה, האפליקציה מתעדכנת אוטומטית בתרשים איפור הייחודי לסדנא הנבחרת, טיפים אינטראקטיביים, תכנית הסדנא והתכנים הנלמדים בה, טריקים מעולם האיפור ועוד. בנוסף ישנה באפליקציה למידה אינטראקטיבית- בזמן הסדנא ניתן לצלם תמונות של כל שלב באיפור בעזרת האפליקציה, להזין בה טיפים והערות חשובות ולערוך רשימה של המוצרים הנחשקים (שזה בדרך כלל כל מה שמראים שם...בכל זאת, מאק).  ישנה גם רשת חברתית- את התכנים ניתן לחלוק ברשתות החברתיות ולקבל פידבק. הסדנא עולה כאמור 300 ₪ שמוחזרים לרכישת מוצרים ויש המון נושאים ללמידה (ואפילו סדנת טיפוח לגברים). את האפליקציה מורידים מהאפ-סטור או מגוגל פליי לבעלי מכשיר אנדרואיד. מוזמנים גם לאתר מאק לעוד פרטים: www.maccosmetics.co.il. לגבי התחדשויות שלי ממאק - בשביל זה אני מייעדת פוסט מיוחד שיעלה בקרוב.

שמחתי מאוד לחלוק אתכם את הפוסט הזה ואני מזמינה אתכם אם טרם נרשמתם לערוץ היוטיוב שלי – זה לגמרי הזמן.
ביוש!
חתולי.

*גילוי נאות: הוזמנתי להתנסות בשירותים שהוצגו בפוסט לצרכי סיקור.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה