יום שישי, 22 במאי 2015

הטובלת בשימר

שימרים. הם בכל מקום. אפילו כאן בפוסט הקודם דיברתי על היילייטר קרמי, ועכשיו אני עושה זאת שוב. אני פשוט לא יודעת שובע! והפעם - סומק ושימר קרמיים מבית בודי שופ העולמית. נרכשו בעלות של 16$ דולר לפריט.

the body shop honey bronze dome

תנו לי הברקות נאות על עצם הלחי והרי לכם חתול מאושר. כזו אני, אובססיבית. לחיים בוהקות, שפתיים מאט. לפחות נכון לעכשיו. אם ההיילייטר של בקה הוא שיא העידון המרומז, הנוכחי שלי הוא בעל נוכחות וזעקני במידה.


the body shop honey bronze dome

סיפור אישי: שנים נמנעתי מלשים סומק מכיוון ששנאתי את ההסמקה הטבעית שלי. כתמים אדומים שהתפשטו על לחיי בעת מבוכה (ולא חסרו לי מצבים מביכים!).  בהמשך למדתי כי אסור להניח סומק ללא בסיס כלשהו כי זה פשוט נראה רע. לא חייבים מייקאפ בכיסוי גבוה. ביבי קרים או קרם לחות בסיסי עם גוון (tinted moisturizer) שיפעלו לאיחוד גוון העור יעשו גם הם את העבודה. הסמקה עדינה על תפוחי הלחיים (וקצת לכיוון עצם הלחי במקרה של פנים עגולות כשלי) נותנת אשלייה של מראה בריא וערני, כאילו הרגע שבתי מקטיף תפוחים בפרדס, ועוזרת לטשטש לילות חסרי שינה. הידד!
03 honey bronze dome blush 



הסומק הקרמי הכיפתי מבית בודי שופ (גוון 03) הוא למעשה הכלאה בין סומק ושימר. הוא ורוד ניטרלי עם נצנוץ זהבהב, נראה כמו הגרסה הקרמית לסומק אורגזם של נארס ומהווה דיופ מושלם לסטיק מולטיפל אורגזם של נארס. הוא מאוד עדין וניתן לבנייה, והאריזה סופר נוחה לשימוש. הכיפה מחליקה על העור ברכות ואת הטשטוש נהניתי לעשות עם האצבעות. הסומק עמיד ונשאר על לחיי שעות ארוכות, מבלי לעבור לראשו הזהוב של יונתן (מסתבר שזה פרמטר חשוב, אי-עבירות לתינוק). השילוב של נוחות השימוש ועמידות מנצח בעיניי.
honey bronze dome highlighter 01



ההיילייטר מאותה סדרה (גוון 01) הוא חלום כיפתי! שימר קרמי בגוון שמפניה, ללא גליטרים צ'אנקיים מעצבנים, מצאתי את עצמי טובלת בו ללא בושה! עצמות לחיים! עפעפיים! עצם גבה ואפילו גשר האף זכו למקלחת של ברק. I'm shimmery and I like it! הוא דיופ ממש מושלם למולטיפל קופקבנה של נארס. ניתן לראות כאן את המולטיפלים הנ"ל (אורגזם וקופקבנה). מחירם הוא 39$ כך שהדיופים הללו של בודי שופ הם עסקה מצוינת בעיניי. שני הממתקים הללו משתייכים לליין honey bronze של בודי שופ העולמית ומתהדרים בניחוח דבש פרחוני ושובה. 

סוואצ'ים ללא פלאש:


the body shop honey bronze dome swatches

סוואצ'ים עם פלאש:
the body shop honey bronze dome swatches with flash


להלן תמונה שלי מדגמנת את לוק הסמוקה הטובלת בשימר.



אשמח לשמוע מה חשבתם! מעבר לכך, רעיונות יש הרבה, זמן פחות. אשמח לדעת מה מעניין אתכן יותר לפוסט הבא, סקירה לפלטת לוראק הסוחפת או דיופים למברשות מאק!


חג שמח לכולם
חתולי




יום שישי, 1 במאי 2015

הצללות והארות עם BECCA

היי, אני יודעת שלא הייתי כאן המון זמן.


מבט מהורהר

סיבות? מזג אוויר נפלא שמעודד אותי לצאת ולבלות כמה שיותר בחוץ, במיוחד לאור החזרה הקרבה (כן, חוזרים ביולי, למה כולם מופתעים? מלכתחילה נסענו רק לשנה). בנוסף, ידיי מלאות ביצור קטן ותובעני שלא מותיר לי זמן רב מדי לעצמי, ובעיקר תחושות שונות ומשונות של התכנסות, הרהורים ומחשבות על הבלוגספרה ומעבר לה. אני מניחה שגם אתם הבחנתם בהצפה אינסופית של בלוגים ופרסומים. לצערנו כמו בכל תחום, יש שוני ברמת האיכות ולצד בלוגים מושקעים, שנונים, יסודיים ומעניינים, יש גם הרבה בלוגים שעיקרם יח"צ, פרסום ושעמום אחד גדול. כל הגורמים הללו חברו למעין הפסקונת שלקחתי מהבלוג, אך לא מהאהבה שלי לחתולים ונצנצים! בכל מקרה, אני מאמינה שבקרוב אתחיל לפרסם בתדירות גבוהה יותר. עקבו נא! (אם בא לכם, כמובן)




היום אני רוצה לחלוק עמכם אובססיה שאני בטוחה שאינה זרה לכם - נושא הקונטורינג או פיסול הפנים באמצעות איפור על מנת ליצור תחושה של רב-מימדיות בפנים, שלעתים נמחקת לאחר העמסת העור באיפור. גם כאן יש המון גישות, בין המגזימנים שמשתמשים בשני גוונים של מייקאפ מוצק על מנת לפסל את הפנים מחדש (בסגנון העבודות של המאפר המפורסם סאמר הוזמי), לבין מי שסולד מהטרנד ומעדיף חימום קל של הפנים באמצעות ברונזר. אין לי כוונה להיכנס לעומק לנושא הצללות, ברונזר ומה שביניהם. לפחות לא כרגע. היום באתי לדבר על מוצר מקסים שהתאהבתי בו משימוש ראשון, מוצר הצללות קלאסי מהבחינה שהוא מאוד "קר" בגוון שלו, אפילו אפור, שזה דבר מצוין כי הצללות בדומה לצל נוטות להיות אפורות ולא כתומות/חומות (כמו רוב הברונזרים שבשוק).


Becca lowlight/highlight palette




המוצר הנ"ל הוא מבית BECCA, חברה אוסטרלית פשוט מצוינת. היא לא מאוד נגישה אך קיימת בספורה באדיבות חברת שילוח. החברה הזו היא הטובה ביותר בעיניי להשגת המראה הטבעי או "איפור ללא איפור", בזכות מוצריה שמתהדרים במרקמים יחודיים שפשוט נמסים לתוך העור ומתמזגים איתו! יש לי מספר מוצרים מבית BECCA ואני פשוט נהנית להשתמש בהם.


Becca lowlight/highlight palette

את המוצר הבא צדתי בשיטוט מקרי בספורה, וכמעט נפלתי מהרגליים. האם זוהי שלמות בקופסא? דואו של הצללות והארות קרמיות, כאשר ההצללה קרה ואפורה by the book ומוצר ההארה נראה כמו אור בקופסא, ללא שמץ של גליטרים. ההסווצ'ה הזריזה לא השאירה מקום להתלבטות - אתם באים איתי הביתה, חברים.


Becca lowlight/highlight palette


אפשר לדבר הרבה, אבל הפעם אני חושבת שאתן לתמונות לדבר, ברשותכם... מילת המפתח כאן היא: מעודן. זה לא המוצר לעשות איתו הצללות והארות צהובות סטייל קרדשיאן. מומלץ על מנת לעטוף את הפנים ולהחמיא למורפולוגיה הטבעית, בגימור דמוי פוטושופ.
Becca lowlight/highlight palette

אני מעבר למרוצה מהמוצר הזה, ומי שמחפשת תוצאה עדינה ומחמיאה לא תתאכזב. החומר הוא מאוד sheer וניתן לבנייה אך לעולם לא מגיעים איתו לתוצאה כתמית ועמוסה. אני בעיקר אוהבת להניח את ההיילייטר על קשת קופידון - מראה מחמיא במיוחד.
מומלץ מאוד למי שקונה אונליין, להיכנס דרך ebates - ספורה מעניקים בין 4-8% קאשבק שזה בעצם כסף חזרה לחשבון הפייפאל שלכם.

אז מה חשבתם?

*מוזמנים להישאר מעודכנים בעמוד הפייסבוק של הבלוג, באינסטגרם וניתן גם להירשם לעדכונים במייל.