יום ראשון, 2 בנובמבר 2014

TV addict tag

היי חתלתולים!!!

היה לי הכבוד להיות מתויגת על ידי לובה מהבלוג fashion tails, או בשמה השני - שועל - בטאג מיוחד למכורי טלוויזיה. כנראה שהאובססיה שלי לסדרות טלוויזיה משובחות הולכת לפניי... בכל מקרה מדובר באחת מאהבותיי הגדולות ביותר, יש מצב שאפילו התחביב מספר 1 שלי (כמובן אחרי נגינה בצ'לו ומשחקי קריקט. אני עמוקה ואתלטית כאחד, במיוחד בימים אלו...)

אז הבה נתחיל!

 1. סיינפלד או חברים? לגמרי חברים!!! אני זוכרת תקופה שבה גרנו בדירת מעבר בערד, קפואה ומפחידה, הקור שם חדר מהקירות ברמה שאני מצטמררת רק מלחשוב על זה. נקודת האור היחידה בחיינו הייתה רצף השידורים חברים - הכי גאים שיש - בערוץ 3. זה היה לפני עידן ההורדות והממירים המקליטים כך שהמחשבה על להפסיד שנייה מהפתיח עוררה בי ובאחותי היסטריה, זה היה זמן קדוש! הדמות האהובה עליי - רוס. 



2. הסדרה המפחידה ביותר?

אין פה תחרות בכלל. הסדרה שהכי הפחידה אותי היא חדשה יחסית ומדובר ב"אימה אמריקאית", במיוחד העונה של המוסד הסגור. רק הפתיח העביר בי צמרמורות מטורפות. זו סדרה שהייתי מוכנה לראות רק אם מתחילים ב-20:00 ככה, ממש סירבתי לצפות לפני השינה! מטורף.



3. הסדרה המצחיקה ביותר? 
אני חוששת שכבר הרבה זמן לא צחקתי מסדרות... הקומדיה היחידה שאני ממשיכה לצפות בה באדיקות היא "משפחה מודרנית", סדרה קורעת, עיצוב דמויות מושלם.

4. סדרות שהן לגמרי אוברייטד?
ניסיתי קשות להתמכר ל"האישה הטובה" אבל אני ממש לא מצליחה! ממש אבל! וראיתי איזה 3 עונות... וכמובן, החורד הטלוויזיוני ששמו ״בנות״. האמת, קטונתי.

5. סדרות ששרדתי בהן רק פרק אחד?
גות'האם שאמורה להיות פריקוול לבאטמן, דווקא ממש ציפיתי לבואה. זה לא. ו... הסופרנוס (הולכת לשבת בשקט בפינה ולהתבייש בעצמי).

6. סדרות שאהיה חייבת לחזור אליהן? 
סופרנוס, כאמור, דקסטר שנטשתי באמצע עונה שישית, שקרניות קטנות ויפות שמתוכה ראיתי איזה 5 פרקים ולצערי לא היה לי איפה להמשיך... אבל אני אחזור לזה!!!


7. סדרת הילדות האהובה? 
איך אפשר לבחור?? נראה לי שביליתי את רוב הפנאי שלי בצפייה בטלוויזיה. אם אני ממש ממש חייבת אז - סיפורי עמים. היה שווה להיות חולה רק כדי להישאר בבית ולקוות שיקרינו את זה בערוץ 1. מאוד מאוד אהבתי גם את פרקר לואיס הגאונית (אני מרגישה זקנה), הייתי אובססיבית ל"דגראסי" הקנדית, ואהבתי מאוד גם את המומינים. אפילו גרתי בארצם תקופה...


8. סדרות Binge watching אהובות? 
אין לי יותר מדי ניסיון בזה, בגלל שלרוב היינו מחוברים ללוויין ולא ממש הספקתי להשתמש בשירותי VOD. סדרה שכן צפיתי בה וסיימתי אותה תוך 24 שעות, היא המיני סדרה הישראלית "תעשה לי ילד". משהו בסדרה הזאת ממש שאב אותי, הרגשתי שאני לא מסוגלת להפסיק לצפות עד הסוף המר. אני אפילו לא יודעת למה היא השפיעה עליי ככה.

9. הסדרה שאני אובססיבית לגביה? 
אני נוטה להיות אובססיבית כלפי כל סדרה שתופסת אותי ובדרך כלל זה חולף. אני חושבת שאני הכי אובססיבית ל"שרלוק" של ה- BBC (ובבקשה, לא להתבלבל עם "אלמנטרי" הפחונית). גם כן, מדובר במיני סדרה כאשר בכל עונה 3 פרקים שכל אחד מהם הוא לדעתי שעה ועשרים.. טוב, אני לא יודעת ממה להתחיל ואיך לסיים. משחק, תסריט, עיצוב, לבוש, שפה, עריכה!!! אההה שלמות. חולמת עליו בלילה... אם לא ראיתם עדיין, אני שונאת אתכם וירוקה מקנאה.



10. סדרות שאני צופה בהן כעת?
אני צופה בעונה החדשה של "האנטומיה של גריי" ושל "קאסל", ב"סלפי" החדשה והחמודית, וב"איך להתחמק מרצח", הבייבי החדש של שונדה ריימס (אמא של האנטומיה של גריי). 

11. שחקן/שחקנית הטלוויזיה אהובים?
מרישקה הגריטיי, שמשחקת את אוליביה בנסון ב"חוק וסדר - מדור מיוחד". טוב, האישה הזאת מושלמת!!! היא משחקת תפקיד של בלשית במחלקה לקורבנות מיוחדים והיא פשוט מדהימה. תמיד מגיבה באופן מושלם, אמפטית, אמיתית, אני פשוט מאוהבת בה. שנים. מעבר אליה אני מאוהבת קשות בבנדיקט קאמברבאץ' שמשחק כאמור את שרלוק, ובגבריאל מאכט שמשחק את הארווי ספקטר המסוקס מ- SUITS.



12. גילטי פלז'ר? 
הטופ מודל הבאה - מתה על השיט הזה!!! מישהו יכול להגיד לי איפה משדרים את זה בארה"ב!? טיירה! מיס ומיסטר ג'יי!!!

13. משפט טלוויזיוני אהוב?
look at those cheekbones... I could cut myself slapping that face
(נאמר על ידי איירין אדלר ל... שרלוק. זהירות זה חשוב)


I refuse to answer that on the grouds that I don't want to
(הארווי ספקטר. תעשה לי ילד!)

14. סוף טלוויזיוני שנוא? 
הסדרה הזאת הייתה די גרועה וגם לא חזרה לעונה שלישית, אבל מה לעזאזל קרה ב"כסף, דארלינג"!? וגם ה - O.C נגמרה בצורה מעצבנת למדיי.

15. זוג טלוויזיוני שנוא?
רייצ'ל ומייק מ - Suits!!! אאא אני שונאת את הפוזלת הטרחנית הזאת! והקשר ביניהם מעצבן.

16. זוג טלוויזיוני אהוב? 
קאסל ובקט מקאסל! חמודים! 

17. סוף טלוויזיוני אהוב?
קשה לי לענות על זה, כי כשסדרות שאני אוהבת מסתיימות אני מסתובבת במבט חלול כ-48 שעות, ומחפשת את ייעודי בחיים. סדרה שהצלחתי לחיות עם הסיום שלה היא "עקרות בית נואשות". סיימה בכבוד.

18. סדרה שמביאה לידי דמעות? אני זוכרת שבכיתי בסיום עונה 4 של דקסטר, כש..
                                            ***ספוילר ***ספוילר ***ספוילר
ריטה נרצחת על ידי רוצח הטריניטי ודקסטר מוצא אותה באמבטיה מלאה דם כשהריסון בוהה בה :(


19. ה-Bad guy האהוב? 
מוריארטי החולני של "שרלוק". דה.

20. הסדרה האהובה עליי בכל הזמנים? 
"חוק וסדר - מדור מיוחד". כן, היא זקנה (16 עונות), היא לא סקסית, היא די אפרורית, השחקנים בה לא הכי יפים ולא הכי לוהטים. אז למה??? מדובר בסדרה כאמור שמבוססת על חוויותיהם של שוטרים במחלקת מדור מיוחד, בעיקר פשעי מין אך לא רק - כל הקורבנות ה"מיוחדים" - ילדים, קשישים, תושבים לא חוקיים וכדומה. לרוב הסדרה מראה גם את ה"חוק" - עבודת המשטרה, וגם את ה"סדר" - החלק של המשפט. סדרה פשוט מצוינת, אמיתית, רגישה, לא מלוקקת, לא מתייפייפת, לא פרובוקטיבית (החיים מספיק גרועים בלי אפקטים).


ואני מוסיפה שאלת בונוס ---
הסדרה הכי טובה שאתם לא יודעים על קיומה???



ובכן, לפני מספר שנים שודרה בערוץ 10 סדרה שמבוססת על ספר בשם מחשבות רצחניות. שם מגוחך שתורגם מ - Wire in the blood ההזוי לא פחות. הסדרה עקבה אחר ד"ר טוני בנט, פסיכולוג קליני באנגליה שחובר לבלשית אלכס בניסיון לעשות פרופיילינג לפושעים ש... רק בסדרה בריטית אפשר לחשוב על קיומם. סדרה קשה לצפייה, הארדקור, מטורפת. מי שמוצא לי איפה היא משודרת, גם שידורים חוזרים, יזכה לתהילת עולמים. אבל באמת, אם אתם נתקלים בה - תראו. 

וואו, איזו חופרת אני!
את מי אני מתייגת? את אליענה הצעירה, את אלינור היפה משיק אנד סוויט, ואת יובל המתוקה.
כמובן שכולם מוזמנים להגיב, להמליץ ולהשמיץ את הסדרות שממלאות את חייכם, בטאג משלכם, בתגובות כאן או בפייסבוק. אני באמת רוצה לדעת!!! אני מזמינה אתכם לעקוב אחריי בעמוד הפייסבוק (לייק), להירשם לעדכונים ולעקוב גם באינסטגרם.

באהבה,
חתול נצנוץ

9 תגובות:

  1. איזה פוסט כיפי! יש לנו טעם דומה בהרבה דברים (למרות שאני רואה קצת פחות סדרות פשע ומשטרה - פשוט כי אין זמן!).
    יואו, סדרה חדשה לשונדה ריימס?! איך היא?
    סדרה מעולה שהפתיעה אותי לאחרונה היא Orphan Black... פשוט משגע. ראיתי את שתי העונות (עשרה פרקים כל אחת) ביומיים. ואני לא חובבת הז'אנר לרוב אבל כשזה טוב, זה טוב!

    השבמחק
    תשובות
    1. מסקרן, מסקרן מאוד... תודה! שמעתי את השם כבר...

      מחק
  2. אני הכי רחוקה מלהתמכר לסדרות לצערי. חצי מהסדרות שהזכרת לא ראיתי אפילו פרק אחד! *מתביישת בפינה*

    השבמחק
    תשובות
    1. אז טוב שלא תייגתי אותך בפעילות הפעם!

      מחק
  3. חתולי! איזה סדרות! :) אני מתביישת להגיד שחלק לא מכירה וחלק, גם אם מכירה, בכלל לא טרחתי להתעניין...
    חבל שאת לא מתייגת אותי.. למרות שמצד שני יש מצב שאני די חד גונית בסדרות ;)

    השבמחק
  4. פוסט כיפי :) לצערי אני לא בן אדם של סדרות וצופה בטלוויזיה לעיתים די רחוקות אז אאלץ לדלג על הטאג הזה, תודה בכל אופן על התיוג ♥

    השבמחק
  5. אהה בכינו מאותו דבר!
    אוי שרלוק... אוי בנדיקט... בהחלט אלמנטרי לא מתקרבת אפילו!! (ולמה רק שלושה פרקים בכל עונה לעזאזל?1)
    דקסטר- תחזרי, אבל בלי ציפייה... עונה 7-8 סבבה, אבל הסוף... טוב, תביני לבד.
    ובנות... נו באמת! איך אפשר להנות מזה?

    השבמחק