יום חמישי, 24 באפריל 2014

ריקנות מבורכת: Empties




היי חתלתולים...

סדר פסח מאחורינו כבר, אבל הביטוי Spring cleaning מתאים מתמיד.
היום אני חוגגת יום הולדת, חגיגה נחמדת! צפו לפוסט אפטר יומולדת ברגע שאפסיק להכחיש את הנושא, אבל על מנת לפנות מקום למתנות ולהתחדשויות - יש לעשות סדר! כמו כן - הפתעה בסוף הפוסט!

מוצרים מסתיימים להם ועומדת ההחלטה - לרכוש בשנית או להתנסות במשהו חדש? הבא נצלול פנימה!




מסיר איפור דו פאזי של קלרינס 
מסיר מהסוג הדו שכבתי שצריך לערבב - שכבה שומנית ושכבה מימית אשר לאחר שקשוק הופכות לאמולסיה שאין איפור שעמיד בפניה. מוצר נהדר!!! צבעו הכתום מרמז על ריחו ההדרי ועל רעננות מפתיעה - הוא לא שומני יתר על המידה, בניגוד למסירים דו פאזיים זולים ופופולריים כמו קרליין למשל. פעמים רבות זרמתי איתו כבר לניקוי של עור הפנים ללא חברים מפתיעים... הספקתי להתחדש לשם הגיוון במסיר איפור דו פאזי של לנקום, אבל אין לי ספק שדרכינו עוד תצטלבנה... 

פילינג של קלרינס 
מוצר Holy Grail שנרכש בעבר ועוד יירכש לדעתי עד שנעבור כולנו למאדים ונמרק את פנינו באבק מטאוריטים. פילינג עדין ויומיומי בריח הדרים. אינו שורט את העור, מסיר איפור, מטהר נקבוביות ואינו מייבש. סוד - ד"ר נצנוץ מכור אליו. בארץ הוא נמכר במחיר פומפוזי של 170 שקלים במבצעים (!!). אני רכשתי אותו בפחות מ-80 שקלים באתר הבריטי echemist והוא הגיע תוך פחות משבוע, עם משלוח חינם וארוז היטב. לזה אני קוראת - צרכנות נבונה!



סבון פנים פילינג soap & glory - Face soap & clarity

חברת סואפ אנד גלורי... המילה glory מתאימה לה היטב, שכן היא מהוללת בקרב בלוגריות בכל יבשת. יש להם מוצרים חמודים לאללה אבל הסבון הזה לא ייכנס להיכל התהילה שלי... בניגוד לפילינג המושלם של קלרינס מהפסקה הקודמת, הסבון הזה כן מייבש מעט את העור ומעניק אפקט קל של מתיחה. יש לו ריח או after taste יותר נכון, של מנטה, והוא אכן מנקה את הפנים אבל לא מתמודד הכי טוב בהסרת איפור עיניים עמיד. בקיצור, נחמד ולא יותר מזה.





שמן רחצה שקדים -  ל'אוקסיטן
שמן מהולל ומדובר מאוד. מגיע בפורמט נוזלי ו"שומני" ובמגע עם עור לח הוא הופך לתחליב עדין. לא מדובר בסבון מהסוג המקציף, אלא מזכיר יותר שמן הידרופילי. יש לו ניחוח עדין של שקדים מתוקים, והוא משאיר את העור מוזן ורך במיוחד. מוצר מפנק ויוצא דופן, יש מצב שאתפנק בגודל מלא ממנו בקרוב...



שמפו של לייף לשיער צבוע

השמפו הזה נרכש במבצעי קופה ב-3 (!!!) שקלים. הוא מיועד לשיער צבוע ולכן כנראה לא התאים לשיערי כיוון שהרגשתי שהוא מעט כבד ומוריד מהנפח (שגם ככה אין לי). הריח - לא מרגש במיוחד אבל נעים ונקי. לא רואה את עצמי רוכשת אותו שוב...

סבון ידיים לייף - עם תמצית תה ירוק
נרכש במבצע קופה בשקלים בודדים, אולי אפילו שקל 1... סבון ידיים מרענן ונעים בכמות גדולה, באריזת משאבה נוחה ובניחוח נקי כמו שאני אוהבת. מוצר מצוין, שארכוש שוב בוודאות - אפילו במחיר מלא כיוון שתמיד יש מבצעים על לייף.




היילייטר של בנפיט בגוון -  high beam
תודה לאל על מוצרים מוקטנים!!! אילו הייתי רוכשת את המוצר הזה בגודל ובמחיר מלא, כנראה שהייתי פורשת מהיילייטרים לנצח...אני יודעת שהמון בנות מתות עליו, אבל בשבילי הוא ורוד/לבן מדי, פרוסטי מדי, המרקם שלו לא נעים לי, הריח שלו מעצבן... יש היילייטרים כל כך יותר טובים ממנו בשוק שבעיניי זה פשוט בזבוז. ביוש!




ליפגלוס אדום מאק - Venetian
הליפגלוס הראשון שלי ממאק!!! נרכש בהיותי צעירה ותמימה... במאק בתוך שוקי זיקרי בבאר שבע. אני זוכרת שקראתי כתבה של תמר קרוון שציינה שהיא משתמשת רק בו, והמושפעת רצה מיד לרכוש... מה אומר עליו? ליפ גלוס אדום שקפקף, בניחוח ונילי אופייני למוצרים של מאק, חמוד אבל לא מרגישה צורך להתחדש באחד נוסף, כאשר יש באמתחתי ליפ גלוסים אדומים נאים מחברות אחרות. הוא מאוד ישן והמרקם שלו מעט השתנה ולכן הולך לעולם שכולו טוב!




אייליינר Superliner שחור עם ברק ירוק - לוריאל
אייליינר שחור עם מברשת מכחול שיצא באיזושהי מהדורה מוגבלת של לוריאל, של אייליינרים שחורים עם ברק כחול/ירוק/סגול... אספתי באחד משיטוטיי את האייליינר הזה שהיה יפה על העין אולם לא כל כך נוח לשימוש. המברשת נוטה להתעבות לאחר שימוש, ואני מעדיפה בימינו לצייר אייליינר עם אייליינר ג'ל או בטוש, מה שמוביל אותי לשני המוצרים הבאים:




טוש אייליינר h&m - אוקיי, אז הבאתם לנו את h&m אופנה (וגם, לא את הכל) אבל למה לא את הקוסמטיקה והאיפור?! כנראה שזה בגלל גורמים של כשרות וכדומה, אבל ההפסד כולו שלנו. עבור סכום פעוט של 2.95 אירו, הטוש הזה הוא אחלה מציאה. ועדיין הוא מחוויר לעומת השלמות הבאה:

טוש אייליינר Hema- כמה אהבה ניתן לרכוש למוצר אחד?! פגשתן אותו פה וגם כאן. שחור, אטום, נוח לשימוש, זול (בערך 4 יורו), עמיד - בא לי להתחתן איתו ולעשות מלא אייליינרים קטנים!!! החתיך הזה כבר יבש אבל אני דואגת שכל מי שנוסע לאמסטרדם יביא לי סטוק (הקורבן האחרון שלי - קורין המקסימה. קראו על עלילותיה באמסטרדם כאן). כל אחד והסם שלו... שלי - שחור!!!
  

וכעת לשני מוצרי דראגסטור/עממיים:

מסקרה צהובה של מייבלין - קולוסאל
הנה דוגמא למוצר מפומפם שאין דברים כאלה, שפשוט לא התחברתי אליו. המברשת קצרה ועבה לי מדי, אין מצב שאני משתמשת בה לריסים התחתונים לעומת הדול אייז שמגיעה אליהם בקלות, היא נוטה להתפורר עליי... בקיצור לא ארכוש בשנית (היתה לי פעם את הוורודה וזה היה סיפור אחר).

קפאין רול גרנייה - light
אם אני לא טועה, זה הקונסילר הראשון שקניתי! מאז זרמו הרבה קונסילרים, מאירים וקורקטורים... אני מאוד ממליצה עליו לבנות שרק מתחילות להתאפר כי הוא קליל, נוזלי ועדין. רמת הכיסוי לא גבוהה בטירוף אבל ליומיום הוא ממש נעים, ואפליקטור המתכת הכדורי שלו עושה נעים ומקרר מתחת לעיניים. לא אקנה אותו שוב מהסיבה הפשוטה שאני טובעת בקונסילרים (תרצו פוסט?) ואם כבר גרנייה - אנסה את ה-BB החדשדש לעיניים מטעמם.



קרם פנים ויטמין The Body Shop - E
בודי שופ חמודים ואהובים! קרם פנים ויטמין e קליל ונעים כמו שאני אוהבת, בריח עדין וספיגה מהירה. יש לי עור רגיל לכן קרמים כבדים ועבים פחות עושים לי את זה ואני מעדיפה מרקמים קלילים דמויי ג׳ל. אינו זמין עבורי כל כך אולם אשתדל לשים עליו את הטלפיים בביקורי הבא בחנויות המותג בחו"ל - סיבה לנסיעה!




מסיר לק - וואו
דוגמא למוצר זול ויעיל. עבור שקלים בודדים תקבלו מסיר לק מבושם (לא בריח אציטון!) ואפקטיבי שמסיר לק במהירות הבזק מבלי לייבש את העור. הצליח להתמודד בכבוד גם עם גליטרים עקשנים, מדבקות לק מטאליות והלקים של אנני שמסרבים לרדת... לייק! יירכש שוב בהזדמנות הראשונה. ממש וואו (שנון).

פדים קוסמטיים - לייף
פדים 100% כותנה, נרכשו במחיר מוזר של 6.09 ש"ח... פדים דקים ורחבים יחסית, עם טקסטורה של מעין משושים... לצערי חיסלתי אותם בטרם צולמו, הם ממש טובים!!! גם להסרת לק (לכן מצוותים למסיר של וואו), וגם להסרת איפור קשה עמיד מהעיניים כיוון שהם לא מתפוררים. נעים ונחמד, יירכש שוב.




סרום לשיער - מון פלטין
אחד המוצרים המושלמים! שומש עד הפמפום האחרון וגם אז גורד בפתטיות מתוך המשאבה. סרום בגוון ענברי ובמרקם קליל, נספג בקלות בשיער, מקל על הסירוק, אינו גורע מהנפח, מוסיף ברק - והבונוס הוא הריח!!! לי הוא מזכיר מאוד את הבושם איינג׳ל של טיירי מוגלר, כך שהוא גם גורם לי להרגיש שאני מוקפת בעננה מבושמת ויוקרתית. יירכש שוב בהקדם האפשרי!


דאודורנט ספריי - Beauty finish של דאב
השרב כבר כאן!!!! כשאני חושבת על זה שבתקופה הזו בשנה שעברה עוד הייתי תלויה בחסדי התחבורה הציבורית, ונהגתי לספוג את ריחותיהם של המשתמשים בה... אבוי.
הייתי רוצה לחלק מהיפה הזה לכולם! הוא מונע רטיבות, מפיג ריח נעים שלא מתנגש עם בושם ועמיד לשעות ארוכות! נרכש אינספור פעמים וימשיך להירכש....

וכעת להפתעה - לכבוד יום הולדתי, החלטתי לערוך עבורכם הגרלה מנצנצת במיוחד! פרטים יעלו עוד השבוע!!!

זהו! שמחתי לחלוק עימכן את תובנותיי לגבי מוצרים שנגמרו - האם אהבתן פוסטים בסגנון זה? יצא לכן להתנסות בחלק מהמוצרים? 

המון אהבה, ומזל טוב גדול לכולנו,

חתול נצנוץ.   

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה