יום שלישי, 11 במרץ 2014

מדריך איפור סגול, חמים וחתולי

היי חתלתולי פלא!

התחשק לי לכתוב פוסט על מראה שהרגשתי שהוא די פשוט וקל לביצוע, בגוונים שמחמיאים במיוחד לעיניים כחולות כיוון שהרמיזה האדמדמה באיפור זה מנוגדת לצבע הכחול ואי לכך - גורמת לו לבלוט. להרחבה על התאמת צבעים וניגודים אני ממליצה לקרוא על תיאוריית הצבע של קנדינסקי, אבל זה קצת כבד בשביל בלוג יופי... קודם תתמכרו אליי ואז אתחיל עם חפירות!!!

מה שכן - לא כדאי ללכת על הגוונים האלה אם העיניים עייפות ואדמומיות - התוצאה לא תהיה מחמיאה... מצד שני עולם היופי מחפש היום מראות "מלוכלכים" ששוברים את המראה הבובתי המלוקק אז... לכו על זה!



חלק מהמוצרים לא נמכרים בארץ (קיקו, קטריס) וחלקם נמכרו אך נעלמו (אינגלוט), אשתדל להציע תחליפים הולמים.

הבה נתחיל!




זו העין שלי, נקייה מאיפור. כן, אני יודעת שהגבות שלי ענקיות וסבוכות - תתרגלו!
במראה הזה לא השתמשתי בפריימר עיניים מכיוון שיש בסיס של צללית קרמית שמיד אציג, והעפעפיים שלי לא שומניים כך שאיפור נוטה להיות עמיד עליי, לרוב. בפוסטים עתידים מבטיחה להכיר לכם את נבחרת הפריימרים המפוארת שלי.

אז במה כן השתמשתי בתור בסיס? צללית קרמית בסטיק!
לפני ימים ספורים שבתי מברצלונה היפה ובאמתחתי ממתקים שווים. קנייה די מכובדת ערכתי בחנות KIKO, ולא חסכתי מעצמי צלליות בסטיק שזה פורמט אהוב עליי עד מאוד. להלן הצצונת...





הסטיק בו השתמשתי כבסיס הוא גוון 37, אדום ארגמני עמוק ומשגע בגימור סאטן. התאהבתי בו מסוואץ' ראשון. בכלליות יצאתי מהחנות הזאת עם ידיים די מטונפות... קשקשתי איתו די בחופשיות על העפעף העליון. לא חייבים לדייק מכיוון שהשלב הבא הוא - טשטוש!





תחליף הולם לסטיק החמוד אך קשה להשגה הנ"ל - צללית color tatoo של מייבלין בגוון Pomegranate punk.

את הטשטוש ביצעתי בתנועות מרפרפות עם מברשת רכה, 217 של מאק. ניתן לראות כי הצבע פחות רווי אבל מיד נחזק אותו עם צלליות אבקה. הו, צלליות אבקה! אהבת חיי...
כל הצלליות בהן עשיתי שימוש במראה זה הן של אינגלוט ז"ל - הבנתי שהם אמורים לפתוח מחדש... אני יוצאת בקריאה נרגשת, אינגלוט! חיזרו אל חיינו!!! עיזרו לי לנתץ את התדמית של הפולנייה הקרה...



צללית 112R של אינגלוט היא אחד הדברים השימושיים בחיי. מדובר בצללית Rainbow כלומר שלושה גוונים בפאן אחד. במקרה זה שלושה גוונים חומים, מאטים, פיגמנטיים, שימושיים ואהובים עד מאוד...
עם מברשת טשטושים פיצית הגדרתי את הקפל עם הצבע הבינוני מבין השלושה, צבע טאופי קסום. תחליפים הגיוניים מבית מאק - omega, immortal charocal... ועוד ועוד... העיקר שיהיה מאט. ושיתאים לגוון העור של המאופרת!



בעזרת מברשת שטוחה ודחוסה של everyday minerals (תודה אלכס אהובה!) הנחתי בטפיחות צללית ייחודית מאוד מאינגלוט -  גוון 407. לא מצליחה לחשוב על דיופ מדויק. צללית בגוון שנע בין ארגמני לאדום עם ברק מיוחד... הו, אהבה. את כה משונה... מגיעה לך תמונה שמדגימה את יופייך:





כעת עם מברשת טשטושים נקייה, פלאפית כזנב חתול מטשטשים הכל הכל טוב טוב שלא יהיו מעברי צבע חדים... מומלץ לעשות זאת מול מראה עם עין פקוחה.



כעת תחמתי את קו המים התחתון בעיפרון שחור (של ניקס - גם סוג של צללית בסטיק) רך וטשטשתי אותו עם מברשת עיפרון (היא צהובה כיוון שהיא מקולקציה מוגבלת של מאק ולא מלכלוך! פויה).




טשטשתי עם אותה מברשת את הצללית האדמדמה של אינגלוט והעמקתי את הזווית החיצונית עם הגוון הכהה ביותר מצללית 112R, בזווית חתולית (מיאו).







בעזרת מברשת סינטתית (מסט זול אך יעיל להחריד מאיביי), הבהרתי את עצם הגבה עם צללית שמפניה שימרית, חמאתית ומוצלחת במיוחד של... נכון... אינגלוט! צללית מצוינת שעושה את אותה העבודה היא grand entrance של מאק. כן, יש לי זיכרון ממש טוב...




אני פשוט מאוהבת באייליינר שחור בטוש... ובג'ל... זה ספציפית אייליינר נפלא של החברה ההולנדית Hema, אבל כל טוש טוב יעשה את העבודה! והזווית... נו... קלטתם את הכיוון. חתלתולי!!!



עם כל הטשטושים הפרועים האלה, שווה לסדר את הגבות עם מסקרה מיוחדת (זו של קטריס, גם למאק יש במגוון גוונים) שתקבע את הסוררות ותעמיק את הגוון. גבות גבות גבות!


ואם כבר במסקרה עסקינן, חובה למשוח את הריסים בשכבה הגונה של מסקרה שחורה. אני השתמשתי ב-3D של מאק, מסקרה מעולה שמצטלמת לא משהו משום מה....





וזה המראה הסופי: נראה מסובך, אבל לקח בערך 7 דקות לביצוע! הכל עניין של תרגול.




האיפור החזיק מעמד בצורה נפלאה לדעתי ובקושי דהה - אולי קצת בעפעף התחתון. צילמתי תמונה נוספת, 7 שעות ממועד יציאתי מהבית:




עד כאן להפעם!!!
אשמח לתגובות ולייקים, שתפו אותי מה הייתן רוצות לראות אצלי? haul מפורט מברצלונה? מדריכים נוספים? פייבוריטס?

טה טה!

חתול נצנוץ

10 תגובות:

  1. מדהים.רהוט ואת ככ יפההה

    השבמחק
  2. חברה יקרה, את מהממת ! נהנתי מכל שניה :) גאה בך ובהצלחה !!!

    השבמחק
  3. וווואווו חתלתולה סוףףף סוףףףף החלטת לשתף אותנו בחוכמתךךךך!!! נהנתי מכל מילה ומילה הסבר ותמונה ובפעם הבאה אשמח לתמונה כוללת של הפנים לראות איך האיפור משתלב עם כל היופי!!! מחכה כבר לפוסט הבא!!

    השבמחק
  4. יפה מאוד!! אהבתי את הלוק והכתיבה!!
    ממשיכה לעקוב..

    השבמחק
  5. מקסים יפייפה וגאוני ! גאה בך חתולת מזל שלי :)
    מחכה לעוד בהמשך...

    השבמחק
  6. מקסים ביותר. אם המצלמה העבירה טוב את גוון האיריס שלך אז הם כשלי, מה שאומר שארוץ לנסות כל לוק שתעלי :)
    ולגבי פוסטים להמשך - הכל זורם. מאוד אוהבת לצפות בקניות ובפייבוריטס של אחרות.

    השבמחק
  7. לוק מאוד יפה! אהבתי את המדריך, תודה על השיתוף :)
    כברמחכה לפוסטים הבאים!

    השבמחק